طراحی بنر آنلاین

بدون محدودیت دیده شوید!!!

یکی از راه های ساده برای تبلیغات که بازدهی بالایی داره، تبلیغات بنری آنلاین هست. شاید شما هم قصد داشته باشید از این طریق برای خودتان یا دیگران تبلیغ کنید.
◘ از مهم ترین مزیت های تبلیغ به وسیله بنر انلاین، می توان به این موارد اشاره کرد:
جذاب بودن کم حجم بودنقابلیت ویرایش سریعپیوسته و بدون قطعی در نمایشبازدید مناسب از سمت کاربرانجذب کاربر هدفو…
جذاب بودن: از مهم ترین دلایل استفاده از بنر برای تبلیغات، جذابیت آن است. راه های مختلفی برای جذابیت دادن به بنر وجود داره. استفاده از تصویر گرافیکی جذاب و رنگ بندی مناسب به جذابیت بنر می افزاید. بنر هر چه از نظر محتوا ساده تر و قابل درک باشه جذاب تر می شه.
کم حجم بودن: یکی از دلایلی که وبسایت ها از بنرهای تبلیغاتی استقبال می کنند، کم حجم بودن بنرهاست. کم حجم بودن، مزیتی هست که به راحتی نمیشه از آن گذشت. از بنرها میشه به تعداد زیاد استفاده کرد بدون اینکه حجم زیادی را اشغال کند.
قابلیت ویرایش سریع: این مزیت بنر به وضوح روشنه و نیاز به توضیح خاصی ندارد. در فضای حقیقی که ویرایش بنر و طرح گرافیکی به راحتی قابل ویرایش نیست، در فضای مجازی اینکار به راحتی انجام می شود.
پیوسته و بدون قطعی در نمایش: بنر ها بر عکس ویدیوها که نیاز به پلی کردن کاربر دارند، بنرها بصورت خودکار پخش می شوند. این قابلیت بنرها باعث نمایش هرچه بیشتر تبلیغات می شود.
بازدید مناسب از سمت کاربران: کاربران زیادی در شبانه روز در اینترنت و وب سایت های مختلف جست و جو می کنند. همین دلیل کافیه تا کاربران زیادی از تبلیغت شما دیدن کنند.
جذب کاربران هدف: اگر تبلیغات بنری در وبسایت ها و مکان هایی که مخاطبان کسب و کار شما در آن فعالیت دارند نمایش داده بشه، مخاطب هدف شما را به شما جذب می کند.

 

همانطور که بنرها مزیت های زیادی دارند، معایبی هم دارند!

 

◘ مهم ترین معایبی که برای تبلیغات بنری می توان بیان کرد، از جمله این موارد هستند:

عدم پشتیبانی از صوتسرعت پخش بالاایجاد مزاحمت برای کاربرانعدم دیده شدن تبلیغو…

 

عدم پشتیبانی از صوت: با پیشرفت تکنولوژی و جذابیت تبلیغات ویدئویی، تبلیغات بنری کمتر به چشم می آید. درسته که در تبلیغات بنری از تصویرهای جذاب استفاده میشه ولی جای صوت در تبلیغات بنری خالی است.
سرعت پخش بالا: اگر سرعت پخش بنر بالا باشه و مخاطب نتونه متن بنر را به خوبی ببینه از تبلیغ شما متنفر خواهد شد.  بهتره در طراحی بنر آنلاین، سرعت اجرای بنر طوری تنظیم کرد که به راحتی قابل خواندن باشد. پس در طراحی بنر متحرک باید این نکته را جدی گرفت.
ایجاد مزاحمت برای کاربران: کاربرانی که به وب سایت ها مراجعه می کنند، هدف خاصی را دنبال می کنند. اگر تبلیغ بنری با هدف کاربر همخوانی نداشته باشه، حس مزاحمت و بی فایده بودن ایجاد می کند. به عبارتی دیگر محلی که برای انتشار بنر خود در نظر می گیرید باید با موضوع و هدف کسب و کار شما همخوانی داشته باشد تا نتیجه بهتری بگیرید.
عدم دیده شدن تبلیغ: هدف اصلی از اجرای تبلیغ بنری، دیده شدن تبلیغ از سمت کاربر و اقدام به عمل است. اگر بنر، در جای مناسبی از وب سایت قرار نگرفته باشه و در دید کاربر نباشه تبلیغ شما نا دیده گرفته خواهد شد.

 

تبلیغات بنری آنلاین برای چه اهدافی مناسبه؟

اگر اهدافی که بیان می شود را دنبال می کنید، تبلیغات بنری آنلاین می تونه به شما کمک زیادی بکنه.
صرف هزینه کمترتغییر سریع در محتوای تبلیغ تبلیغ در ابعاد دلخواهانتقال سریع پیاماطلاع رسانی سریع تبلیغ بدون وقفه در طول شبانه روز

 

صرف هزینه کم تر: تبلیغات بنری آنلاین، نسبت به سایر روش های تبلیغی آنلاین نیاز به صرف هزینه کمتری داره. هم طراحی و هم اجرای این نوع تبلیغات، نیاز به زمان زیادی نداره.
تغییر سریع در محتوای تبلیغ: شما می تونید بنری که طراحی کرده اید را برای مدتی مشخص انتشار بدید و نتیجه را بررسی کنید. اگر از نتیجه به دست آمده رضایت نداشتید می تونید محتوای آن را به راحتی ویرایش کنید.
تبلیغ در ابعاد دلخواه: درسته که برای بنرهای آنلاین اندازه های استانداردی تعریف شده، ولی جای نگرانی وجود ندارد! بنرهای آنلاین در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ طراحی می شوند. جالبه بدونید که استفاده از بنرهای کوچک و متوسط بیشتر است!
اتقال سریع پیام: اگر قصد دارید از کلمات کلیدی و جذاب برای تبلیغ خود استفاده کنید، این روش یکی از بهترین شیوه هاست. مخاطب، با مشاهده بنر تبلیغی، پیام شما را  در سریع ترین زمان دریافت می کند. اینجاست که اگر مخاطب، پیام شما را مفید تشخیص بده، حتما دست به عمل خواهد زد.
تبلیغ بی وقفه در طول شبانه روز: تبلیغ به شیوه بنر انلاین این مزیت را برای شما دارد که بدون وقفه در طول شبانه روز تبلیغ خود را نمایش دهید. تبلیغ به این شیوه، نوعی تبلیغ هوشمند و هوشمندانه است!

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

ندای نیاز، محلی برای خاص شدن و بهتر دیده شدن شماست.

 

اگر تمایل دارید در ندای نیاز تبلیغ آنلاین خود را بسازید در خدمت شما هستیم.

چند نمونه از بنر آنلاین متحرک استاندارد:

[dt_banner image_id=”476″ bg_color=”rgba(255,255,255,0.01)” border_width=”0″ min_height=”220″][/dt_banner][dt_banner image_id=”479″ bg_color=”rgba(255,255,255,0.01)” border_width=”0″][/dt_banner][dt_banner image_id=”478″ bg_color=”rgba(255,255,255,0.01)” border_width=”0″ min_height=”255″][/dt_banner]

سفارش طراحی بنر

برای سفارش بنر انلاین، به چند نکته توجه داشته باشید. قبل از سفارش طراحی بنر، هدف خود را مشخص کنید. بودجه مشخصی برای این کار در نظر بگیرید. مشخص کنید در چه رسانه هایی می خواهید از بنر یا بنرهای خود استفاده کنید. بررسی کنید که رسانه ای که قصد تبلیغ در آن را دارید از چه فرمت هایی پشتیبانی می کند و… تا دچار مشکل نشوید.
خبر خوب: در ندای نیاز، ما این نگرانی های شما را به حداقل رسانده ایم! قبل از این که درخواست خودتونو ثبت کنید، از شما سوالاتی را می پرسیم که پاسخ به آن ها نگرانی های شما را کم خواهد کرد.
به زودی مقاله ای در این زمینه خواهم نوشت تا کار شما با سادگی هرچه تمامتر انجام بشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید