تبلیغ نویسی خلاقانه، کالا و خدمات شما را جا میندازه!!!

به بخش تبلیغ نویسی کالا و خدمات خوش آمدید.

در این بخش فرقی نمی کنه که محصول شما برند هست یا نیست! ملاک، داشتن محصول با کیفیته!
اگر مشتاق هستید با نحوه فروش بیشتر محصولتون آشنا بشید، تا آخر این متن، من را همراهی کنید.
اگر کالا یا  خدمات با کیفیتی ارائه می دهید و فروش خوبی دارید به شما تبریک می گم! با این وجود اگر می خواهید فروش بیشتری را تجربه کنید البته با صرف هزینه و زمان کمتر، این متن برای شما می تونه مفید باشه.
این متن را برای کسانی می نویسم که با وجود داشتن محصول با کیفیت، فروش خوبی ندارند و در فروش محصولشون از رقیبانشون که محصول مشابه یا بی کیفیت تری دارند عقب هستند. شما که در حال خواندن این متن هستید به خوبی می دونید هدف از تولید هر محصولی به فروش رساندن آن محصوله. محصولی که فروش خوبی نداشته باشه با وجودی که کیفیت خوبی داره می تونه باعث سردرگمی ودلسردی تولید کننده و فروشنده بشه. این طور نیست؟!
اگر علت فروش پایین محصول به خوبی بررسی نشه، حتی می تونه تولید کننده را از ادامه تولید محصولش منصرف کنه.

شاید بپرسید علت تفاوت در میزان فروش محصولات چیه؟!

فروش به هیچ عنوان اتفاقی انجام نمی شه!

علت های زیادی میشه برای پاسخ به این سوال عنوان کرد. تفاوت برجسته ای که در میزان فروش محصولات وجود داره، عمدتا تفاوت در کانال توزیع و شیوه معرفی و فروش محصوله. محصولات، در هر کنال و به هر شیوه ای که به فروش می رسند، نیازمند معـرفـی صحــیح و اصــولــی هستند. اگر محصولتونو در سایت و شبکه های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام و…) می فروشید، نیاز به تبلیغ نویسی دارید. اگر قصد ساخت بنر و تیزر تبلیغاتی و حتی پادکست تبلیغاتی برای محصولتونو دارید، تبلیغ نویسی باید برای آن انجام بشه. اگر می خواهید تراکت، بیلبورد تبلیغاتی و حتی کارت ویزیت برای خودتون طراحی کنید، باید اصول تبلیغ نویسی رعایت بشه! و…
بهتره مثالی براتون بزنم: تصور کنید شما ماشینی دارید که می خواهید بفروشید. دوست شما هم قصد داره ماشینشو بفروشه و چند مدل بالا تر بگیره. شما ماشین خودتونو به نمایشگاه ماشین می برید تا براتون بفروشه. دوست شما تصمیم می گیره ماشینشو از طریق شبکه های اجتماعی بفروشه! دوست شما، آشنایی داره که تبلیغ نویسه و ازش می خواد برای ماشینش تبلیغ بنویسه. دوست شما موفق میشه بعد از یکی دو روز ماشینشو با قیمت خوبی بفروشه. بعد از چند روز که شما ماشنتونو میذارید نمایشگاه، چند تا مشتری برای ماشینتون پیدا میشه که قیمت پایینی برای خرید ماشین شما پیشنهاد میدن. بالاخره بعد از کلی چانه زنی، با یکی از مشتریهای ماشینتون کنار می آیید. بعد از فروش ماشینتون هم باید کارمزد صاحب نمایشگاه رو هم بپردازید. شاید به نظر شما اغراق آمیز باشه ولی واقعیت داره!!!
نتیجه: کانال و روش فروش انتخابی شما و توضیحات محصول برای فروش هست که میزان فروش شما را تعیین می کند.

تبلیغ نویسی مناسب، برای فروش محصول

تبلیغ مناسب برای کالا و خدمات، اصلی ترین و مهم ترین بخش طراحی تبلیغ حرفه ایه. نوشتن تبلیغی که به ضد تبلیغ مبدل نشه و علیه تبلیغ کننده به کار نره، کار یک تبلیغ نویس با تجربه است. تبلیغات زیادی با تبلیغ نویسی مناسب و البته با روش مناسب به هدف خودشون رسیده اند.
اگر قصد تبلیغ دارید، حتما قبل از طراحی و اجرای تبلیغ، هدف خودتونو از تبلیغ مشخص کنید.تبلیغات با اهداف مختلفی طراحی و اجرا می شوند، از جمله: معرفی، اقناع و فروش، یادآوری و…
اگر می خواهید کالا و خدمات خودتونو معرفی کنید و از کیفیت محصولتون مطمئن هستید، ندای نیاز جای مناسبی برای رسیدن شما به هدفتون از تبلیغه. کانال (وب سایت، شبکه های اجتماعی، تراکت، پیام کوتاه و…) و شیوه ای که قصد تبلیغ از طریق آن را دارید را انتخاب کنید و بعد از آن درخواست خودتونو ثبت کنید.

چرا ندای نیاز!؟

• قبل از ثبت سفارش تبلیغ نویسی می تونید از مشاوره رایگان استفاده کنید.
• خدماتی که دریافت می کنید دارای ضمانت کیفیت و بازگشت وجه می باشد.
• در هر مرحله از انجام سفارش، می تونید درخواست برگشت وجهتون رو بدید.
• اگر خدمتی که دریافت می کنید، نیاز به ویرایش داشته باشه بطور رایگان این کار برای شما انجام می شه.
از اینکه تا پایان این بخش با من بودید از شما سپاسگزارم.
هدف ندای نیاز، خاص شدن و بهتر دیده شدن شماست.